Pages

PERSOALAN BERKAITAN SPOPPING CRYSTAL BY DIANZ



Q & A TENTANG SPOPPING CRYSTAL

Q : 1 botol tahan berapa bulan?
A : Bergantung kepada individu. 1 botol SPOPPING CRYSTAL 280 gm untuk penggunaan 1 bulan iaitu 1 scoop di waktu pagi selepas makan. Jika ingin kesan yang lebih cepat 2 scoop 1 pagi 1 malam selepas makan. Anda boleh bancuh SPOPPING CRYSTAL dengan air biasa/sejuk (peti ais).

Q : Bagaimana cara bancuhan SPOPPING CRYSTAL?
A : Masukkan 1 sudu ke dalam 1/3 cawan air (suku cawan) minum ketika buih menaik. 1 hari sekali sahaja @ untuk kesan terbaik dan cepat, anda boleh ambil 2 kali sehari selepas makan.

Q : Siapa yang boleh amalkan SPOPPING CRYSTAL?
A : Lelaki & perempuan 15 tahun ke atas & ibu menyusui bayi 2 bulan ke atas.

Q : Siapa yang tidak dibenarkan mengamalkan SPOPPING CRYSTAL?
A : Ibu mengandung, kanak-kanak & pengidap kencing manis.

Q : Boleh di amalkan ketika datang bulan/haid?
A : SPOPPING CRYSTAL boleh di amalkan ketika haid.

Q : Ibu dalam pantang boleh amalkan?
A : Jika tidak menyusu bayi boleh tetapi jika menyusukan bayi tunggu sehingga bayi berumur 2 bulan.

Q : Saya merancang untuk hamil. Adakah saya boleh mengamalkan SPOPPING CRYSTAL?
A : Boleh. Mengikut nasihat doktor kegemukan salah 1 faktor susah hamil.

Q : Jika saya sudah mendapatkan berat badan yang di inginkan bolehkah saya berhenti mengamalkan SPOPPING CRYSTAL?
A : Boleh. Anda harus mengawal pemakanan anda sendiri untuk kekal berat badan tanpa SPOPPING CRYSTAL kerana SPOPPING CRYSTAL  membantu anda menyekat selera makan.

Q : Adakah saya akan mengalami cirit birit ketika mengamalkan SPOPPING CRYSTAL?
A : Tidak tetapi ia akan melawaskan sistem pembuangan anda 1-2 kali sehari bergantung kepada individu.

Q : Apakah kesan awal selepas saya mengamalkan SPOPPING CRYSTAL?
A : Selepas 30 minit -1 jam anda mungkin akan merasa loya, ingin muntah atau kerap kentut bergantung kepada individu kerana SPOPPING CRYSTAL akan menolak keluar semua angin dalam badan anda.

Q : Adakah SPOPPING CRYSTAL boleh di amalkan bersama ubat-ubatan lain  seperti jamu, supplement untuk putih dan dll?
A : BOLEH kecuali supplement kurus jenama berbeza. Biarkan badan anda serasi dengan fokus 1 produk sahaja.

Q : Adakah saya perlu diet?
A : Anda tidak perlu mengamalkan diet yang ketat kerana SPOPPING CRYSTAL akan membuat anda kurang selera makan dan kenyang untuk tempoh yang lama.

Q : Adakah saya perlukan senaman?
A : Cukup dengan melakukan aktiviti seharian anda. Untuk kesan yang lebih cepat lakukan sedikit senaman.

Q : Adakah SPOPPING CRYSTAL selamat?
A : Ya. SPOPPING CRYSTAL telah didaftarkan di KEMENTERIAN KESIHATAN MALAYSIA.

0 ulasan: